I ♥ pink

Det är ett tag kvar tills jag fyller år, med gud så sugen jag är! Vill ha en perfekt födelsedag då min förra inte blev så lyckad. Har redan bestämt tema, ROSA såklart! ♥ Ska in till stan på onsda och kolla om de rosa skålarna och martini glasen finns kvar. Hoppas på det! Sen skulle det vara sött med drinkpinnarna också, men jag får se. Ska självklart inte köpa de bara för att jag vill ha de på min födelsedag utan även för att jag vill ha dem när jag flyttar. Allt detta underbart kommer från Lagerhaus.♥





Jag ser verkligen inte fram emot denna veckan. Det kommer vara så mycket och jag är så himla trött. Dock är det skönt med påsklovet! Har längtat efter det flera veckor, ska till Stockholm ju! Jag ♥ Sthlm. Ska hälsa på släkten. Tyvärr kommer jag inte få träffa min lilla sötnos på typ 1 ½ vecka då han jobbar de dagarna jag är hemma. Synd! Så vi får se till att ses nu i veckan för jag åker på fredag.


Kommentarer
Postat av: Mirrrree<3

Var med och delta som veckans blogg hos mig?

/kram x♥

b.t.w - glad påsk :]

2010-04-02 @ 15:59:06
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0