söndag.

Jag har spenderat dagen med att städa rummet, garderoben och sen en sväng till havet! ♥
Det var superhärligt att komma ut en sväng, och dessutom var hela havet täckt av is. Me like!

Just nu sitter jag och skriver personligt brev, ska skicka in till Liseberg om sommarjobb.
Kommer antagligen inte få men man måste ju ialla fall försöka, ska självklart skicka till massa andra ställen också.


Min "att göra" lista... Jag älskar att göra listor där man sedan får strycka
de man gjort och tillslut finns det inget kvar. Riktigt bra mot stress faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

nej det är så sant. jag kan nog aldrig ha för många väskor :D

2010-01-24 @ 22:43:46
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Karin Storme

Vi måste seeees!!! :o

2010-01-26 @ 16:13:58
Postat av: svar till Karin:

JAAAA KLART! :)

2010-01-26 @ 17:47:04
Postat av: Emmelist

ja den är himla god den :D mums! nu vill jag ha choklad ju! :D

2010-01-29 @ 12:06:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0