ÖVNINGSKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

Har suttit och kollat på O.C. sen jag kom hem! ♥
Jag fullkomligt älskar den serien och jag ska nog köpa hem alla boxarna.
Dessutom är Mischa så himla snygg att man önskar man såg ut som henne.

Egentligen har jag viktigtare saker att göra, som att plugga projektarbete. Men de är nog de segaste jag vet.
Dessutom ska jag övningsköra ikväll så det blir inte så mycket plugg då heller, men jag älskar att köra!♥
Det är så himla kul nu när man lärt sig lite, ska lägga ner dubbelt så mycket tid på det nu än vad jag gjort innan...
För jag vill verkligen ha de där körkortet nu, aldrig varit såhär sugen på de innan. Känner mig rätt cool när jag sitter bakom ratten, även om jag är upptryckt mot rutan (vilket måste se fånigt ut) för att nå pedalerna känns det så himla bra.

Nu måste jag verkligen plugga!♥


riktigt så ser det inte ut, haha.


Kommentarer
Postat av: Neha

Lycka till med körkortet=)

2010-01-12 @ 22:57:00
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0