-Telefonen nästa!

Jag måste ta mod till mig och ringa de där himlans samtalet, ska boka körlektion. Hade varit så himla mycket lättare om man kunde gå dit och boka istället. Telefonskräck är vad jag har! Varje gång jag ska ringa en människa jag inte känner vrider det sig i magen, trots det har jag gjort det så himla många gånger. (telefonintervjuer)

Nej, nu ska jag ta några djupa andetag och sedan låta de gå fort... för jag vill verkligen ha de där rosa lilla kortet med en ur läcker bild på mig i min plånkis. När kassörskan, vakten på utestället osv frågan "får jag se legg?", då ska jag stolt visa upp mitt körkort och innombords kommer jag sjunga något i stil med "woh-oh-oh loooser!"
Haha, nu blev jag lite peppad faktiskt! - Telefonen nästa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker också de e jobbigt o ringa till folk

jag inte känner. Men de e bara och göra det,

man känner sig så bra sen när de är avklarat. :D

2010-02-10 @ 14:59:31
URL: http://frozenvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0