längtan ♥

Har kommit hem från några dagar i Sthlm nu. Det har verkligen varit superkul men det är ändå skönt att vara hemma. Har saknat min lilla sötnos enormt mycket! ♥ Men samtidigt tror jag det är bra att vara ifrån varandra ibland. Så man får längta på riktigt. Ska träffa honom imorn på efftermiddagen, och innan dess har jag en hel del saker som ska hinnas med. Bland annat: körskolan, banken, stan, osv.

Hoppas på att vi gör något mysigt. Längesen vi var på bio och det finns en hel del filmer jag vill se! Men vi får se hur det blir med det. Imorgon blir det nog bara att jag åker hem till honom eller något. Men det är ju inte helt fel de heller. Har längtat efter att få ligga mot hans bröst o bara vara. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0