6 månader ♥

Äntligen fredag!

Veckan har verkligen gått overkligt fort.
Men har haft väldigt slappt schema denna vecka då många lektioner varit instälda.
Idag är det redaktionsdag och jag ska nog bara jobba med mitt projektarbete & kanske ringa några samtal.

Efter skolan ska jag åka direkt till Johan, har jag tur möts vi upp i stan så jag slipper åka hela vägen själv.
Vår 6 månaders dag idag och det känns helt overkligt. Visst minns jag de första dagarna vi träffades, hur nervös jag var innan varje gång. Hur jag minnst 100 gånger tittade mig i spegeln innan jag gick.
Nu har hela 6 månader gått och jag gillar honom bara mer och mer hela tiden.

Nu måste jag fixa mig lite, ska gå om ungefär 1 timma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0