mysigaste i världen ♥

Hade jättemysigt med älsklingen igår!
Vi lagade lite mat och kollade sedan på film, slumdog milionär.
Riktigt, riktigt bra var den faktist precis som jag trodde.
Hade det jättemysigt, för det finns inget bättre än att ligga i hans famn och bara gosa.

Vi somnade rätt tidigt vilket blivit allt vanligare.
Jag förstår inte vad som hänt, men förut hade jag jättesvårt för att somna.
Nu är jag redo att lägga mig redan vid halv tio-tio, men det är väll i och för sig kanske bra.
Sen idag vakna vid tidigt och kollade lite tv och var bara allmät slöa.

Åkte hem runt tre och jag hade tur och fick skjuts in till centralen.
Så himla skönt är det att slippa sitta på spårvagnen i ungefär 20 minuter.


Nu blir det ialla fall mys framför tv:n med mammi ♥
Ska se på Ciderhusreglerna tror jag den heter om vi får igång vår VHS.
Hoppas, hoppas, hoppa!

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0