091122 ♥

Helgerna går alldeles för snabbt och jag hinner inte med allt jag vill!
Dock har denna helgen varit en av de bästa på länge tror jag.
Sov hos älsklingen i fredags och i lördags blev det mest att ligga och titta på tv.

Jag har aldrig någonsin innan haft någon som ställt upp för mig så mycket som han gör,
han är den mest underbara personen i hela världen. ♥ 
Vi har snart varit tillsammans i 9 månader och jag förstår aldrig vart tiden har tagit vägen.
Men de är helt underbart, jag har aldrig litat så mycket på någon innan och de har aldrig funnit någon som fått mig att skratta när jag gråtit. Jag vill inte att de ska ta slut ♥


Lite snygg bild sådär, till en skoluppgift! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0