090714 ♥

Fick med mig ett par jättefina jeans hem!


De är från Gina, kostade 250kr på rean.
Jag är verkligen supernöjd! Hade först tänkt köpa ett par nya jeansleggins bara.
Men så fanns inte den ljusa sorten kvar, och jag behöver enda riktiga jeans så de va lika bra.

Jag är nöjd med allting! De sitter perfekt, lite för långa bara. Men så är det alltid.
Gillar att de är låg midja då jag kan störa mig på de annars.



När jag kom hem kom Johan helt oväntat på besök.
Eller jag visste att han skulle komma man jag trodde han skulle komma först senare.
Det var jättemysigt, vi lagade mat och satt ute på altanen.
Jag hoppas han överraskar mig fler gånger, så himla gulligt! ♥

Nu ska jag nana!
Nattinatti ♥

Kommentarer
Postat av: emma

ja absolut (: heta jeans! nu blev jag sugen på att köpa nya

2009-07-14 @ 22:46:59
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0