093012

Dagen har spenderats hemma och en stund på allum.
Fick köpt en supersöt kjol, ögonskugga, foudation och lite ringar osådär ♥

Morgondagen ska spenderas hos min älskling ♥
Tror det kommer bli hur bra som helst & nu äntligen kommer jag få min kyss vid 12 slaget.
Jag tror inte jag är den enda som drömt om de, att det ska vara sådär fint som på film!

Dehär året har nog varit det bästa någonsin skulle jag tro.
Det har hänt så otroligt mycket, jag har lärt känna så många nya människor.
Nu är det ungefär ett år sedan jag och älsklingen började träffas igen och i mars har vi ett år tillsammans ♥

De är sjukt vad mycket vi gjort tillsammans och jag har aldrig stått någon så nära.
Aldrig har jag litat på någon så som jag litar på honom och han får mig att känna mig så speciell.
Vill aldrig vara med någon annan♥


vår första bild tsm! Jag glömmer aldrig den dagen ♥

Kommentarer
Postat av: EMMELIST

vad roligt att du ville vara med och tävla :) vinnaren är publicerad nu! Om du inte vann så kan jag trösta dig med att jag lägger upp en precis likadan tävling om bara några timmar ;)

2009-12-31 @ 01:13:15
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0