love ♥

Jag har hela helgen försökt peppa mig inför nästan vecka som enligt mig antagligen kommer bli ett helvete!
Ska under tisdag, onsdag och torsdag skriva två tidningar varje dag, inte okej om man frågar mig.

Fick förresten hem en klänning i veckan som skulle likna min balklänning. Visst var den fin men inte alls som jag tänkt så den ska skickas tillbaka. Den var så himla mycket finare på bilden än i verkligheten och helt ärligt blev jag väldigt besviken. Men det är ju ett tag kvar så jag ska nog hitta någon jag gillar! (förhoppningsvis)

Det enda som känns bra med nästa vecka är min och sötnosens 1 årsdag ♥ Hoppas på att den kommer bli helt perfekt trots all stress. Vill att vi ska komma på nått lite extra mysigt att göra också, vill ju ha en dag att komma ihåg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0