2010

Jag hade min nyår någonsin tror jag ♥
Började med att jag fick träffa älsklingens släkt & äta lite yammie.
Efter det blev vi körda till en av Johans kompisar, de började inte så bra då jag inte visste att han hade hund.
Självklart råkar jag vara livrädd för stora hundar, men de löste sig ialla fall.

Vi hade mysigt och det visatde sig såklart att jag var bäst på tv-spel (som om jag inte redan visste de?)
12-slaget spenderades på ett berg och jag fick min efterlängtade nyårs kyss.
Den var nog till och med bättre än dem på film skulle jag tro.
Sedan var det bara att vingla ner från berget och in igen och allt var så himla bra.

Min älskling tog hand om mig så himla bra & jag vill alltid ha de så ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att du ville vara med och tävla :D allt bra ikväll?

2010-01-01 @ 21:20:44
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Låter som en fantastisk kväll :D

2010-01-02 @ 11:04:19
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0