Lördag 6/2

Det var jättekul att åka skridskor, trots att jag fick ont i foten och att min åkning inte är i närheten av Johans.
Men man kan ju inte alltid vara bäst på allt. hehe.

Idag har vi inte gjort så mycket. Tittat lite tv och så åkte vi till stan, hann väll vara där max 20 minuter innan affärerna stängde, lyckat! Jag har småsurat lite över en tröja jag velat ha men som inte fanns kvar. Man kan väll säga att jag inte direkt varit mig själv idag. Totalt överkännslig!

Dock lyckades älsklingen få mig på rätt bra humör ialla fall genom att säga de sötaste av söta saker. Man blir så lycklig av att få höra sånt och ibland måste man få ha sina dåliga dagar. Faktiskt.


mina supersnygga skridskor! wiee.


Nu sitter jag och roar mig med att läsa felsms, det är något så otorligt kul! ♥
Har inte så mycket mer att skriva just nu, ska nog hoppa i säng snart, ögonen går i kors.


Kommentarer
Postat av: caroline

åh. det var sjukt längesen jag åkte skridskor :)

2010-02-06 @ 23:38:28
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0