det står skrivet i stjärnorna

Jag har en jättehärlig dag! Vädret har varit helt underbart, sådär som de ska vara ♥
Det enda som fattades var älsklingen vid min sida. Men vi har hela sommaren på oss att göra allt de där mysiga man vill göra när värmen kommer. Jag längtar enorm mycket tills alla gräsmattor är gröna, för de bästa jag vet är nog att ligga i gräset och bara vara.

Vi har även bestämt att åka upp till sommarstugan en helg lite senare i Maj, eller jag har väll snarare bestämt. Som jag längtar! Ska bli så himla mysigt att bara vara han och jag, och förhoppningsvist fint väder! ♥ Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger, men jag älskar honom något så otroligt mycket. Det bästa är att vi alltid ställer upp för varandra och gör saker som båda vill. Jag hoppas det håller för alltid! ♥


 
Min favorit bild på oss!

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-16 @ 08:44:49
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

Tjolahopp!

Hur är läget? :)

2010-04-17 @ 16:07:14
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0