090917 ♥

Jag förstår inte var veckorna tar vägen!
Jag minns fortfarande måndagmorgonen och nu är det torsdag.
Imorgon är det ialla fall studiedag för min del, så himla skönt!
På kvällen blir det att kolla Håkan med några söta klasskompisar, längtar grymt mycket!♥

Förra året drog jag med Yana som var på läger från Vitryssland här, jag minns hur rädd jag var att tappa bort henne. Hon kunde ingen engelska, bara några få ord så de hade ju inte vart så kul och tappa henne där bland alla människor. Men gud vad kul vi hade!

Men det blir inte bara Håkan imorn, hade tänkt ta en sväng till allum och se om de har några koftor kvar där.
Ofta har man tur och hittar de som inte fanns kvar i stan där så jag hoppas verkligen på de.


Yana and me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0