jag älskar dej ♥

Har haft en riktigt bra dag idag, även om jag inte gillar måndagar.
Dagen har gått fort och jag hann med en sväng till allum och fick köpt en tröja.
En sån där bra svart, långärmad som är bra att ha.

Nu på eftermiddagen hade jag egentligen tänkt få gjort lite skolarbete,
men som vanligt har det inte blivit så mycket, får läsa lite engelska bok ikväll.


Jag satt och bläddra lite i min kalender förut idag, och först nu insåg jag hur kort tid det verkligen är kvar i skolan. Snart är det höstlov och efter det kommer det gå hur fort som helst till jul. Sen är det bara en termin kvar. Har absolut ingen anning om vad det ska bli av mig efter skolan.

Jag har aldrig haft något som jag verkligen velat.
Antagligen ska jag försöka jobba efter och sen se vad jag vill göra.
Kanske studera utomlands? Det skulle ändå vart rätt kul!


Mest av allt hoppas jag på en framtid med sötnosen.
Ofta drömmer jag om hur vår lägenhet ser ut,
och jag vet att det är som en evighet tills dess och många säger
"ha inte såna förväntningar, de kanske tar slut innan"
Men jag tycker inte man ska tänka så, bättre att tänka possetivt.
Jag vet folk som träffades när dem var 16-17 och fortfarande är tillsammans och har barn.
Älskar man varndra och verkligen satsar allt tror jag det kan hålla hur långt som helst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0