091206

Andra andvent och jag har inte fått igång min mysstämning.
Garderoben är inte full av julklappar, vilket den brukar vara vid den här tiden.
Jag har ingen lista att bocka av där det står vem som ska få vad och jag åker absolut inte in till stan och köper de där små extra sakerna bara för att det är kul.

Jag vet inte var allt de där tagit vägen, jag har brukar alltid tycka det är så kul men nu känner jag ingenting.
De senaste veckorna har jag varit så trött, nästan känts som att man gått i sömnen hela dagarna.
Som tur var är det bara två veckor kvar, sedan lov. Tyvärr kommer lovet innehålla en hel del skolarbete också.
Men jag ska lägga så mycket tid som möjligt på att bara vara ledig och umgås med vänner och älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0