all I need is you!

Avundsjuk har väll alla någon gång varit, men frågan är: Hur långt får man låta de gå?
Jag gillar inte när min killes ex smsar eller ringer till honom, men vad ska jag göra åt saken?
Svaret är enkelt, jag får helt enkelt bara acceptera det.
Jag kan inte skicka ett hat sms till henne eller radera henne från hans mobil. Det funkar inte så.

Sen några veckor tillbaka har jag fått  medelanden från en anonym tönt som försökt trycka i mig
massa bullshit om J. Varför skulle jag tro på de? Som att jag skulle lita mer på någon som inte ens
kan sitt namn än på min älskade pojkvän jag varit tillsammans med i nio månader.
Jag blir mest bara lessen, jag förstår inte hur man kan gå så långt. De är bara omoget.

Det kan skrämma mig, hur långt är egentligen människor villiga att gå för att få som dem vill?


Det spelar verkligen ingen roll om vad folk säger, jag älskar och kommer alltid älska min prins ♥
Vi har gått egenom de mesta tillsammans & jag vet att det kommer bli så mycket mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0