mammi I love you ♥

Huvudet dunkar, ett ständigt illamående & no power.
Jag tror jag börjar bli allt för nervös inför skolan.
Den har inte ens börjat en och jag känner mig redan stressad.
Försöker slappna av och se det som något roligt men det verkar inte funka.
Jag tror det kommer vara en riktigt, riktigt jobbig höst/vinter helt enkelt.

I övrigt har min dag varit otroligt mysig! ♥
Har gått på stan med mammi hela dagen och nej vi har inte gjort den vanliga shopping rundan,
utan vi har lekt turister. Helt enkelt tagit bilder som jag sen ska ha till mitt projektarbete.
Jag hoppas några bilder blev bra ialla fall, och att jag kommer orka fixa klart allt.
För det är rätt mycket som kommer behöva fixas.

Men nu ska jag fortsätta mysa framför tv:n. ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; haha så är det för mig också xD

2009-08-17 @ 22:37:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; okej :D

2009-08-17 @ 22:41:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0