din rallybrud.



Jag har faktist bläddrat igenom dessa böcker som min sötnos lånade mig.
Inte för att jag förstår mycket, men det kommer. Promis!
Det roliga är att jag innan inte alls har varit ett dugg intreserad men nu vill jag inget annat än att ha mitt körkort i plånken.

Allt dehär är Johan fel, eller fel & fel. Han har ialla fall fått mig att drömma om att bli en rallybrud.
Planerna på hur min bil ska se ut är redan klara och guess what? Den kommer va snyggast i världen.

En vit bubbla med all inredning i bilen ROSA, ratten ska vara i genomskinligplast och växelspaken ska vara formad som en diamant. Alla knappar vid radion/cdspelaren ska vara som små diamanter. Vem drömer inte om en sådan bil?


Självklart gillar jag att sitta vid sidan om min underbara pojkvän när han kör, det finns inget bättre!
Men alla vill vi vara självständiga och han måste desutom med få känna hur det känns att sida vid sidan.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det är det verkligen. Speciellt när man inte brukar hitta något :p

Ja, visst är det snyggt :D

2009-08-13 @ 19:14:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0