U must have this

Istället för att åka och träna tog jag bussen till Allum för att köpa ett nagellack jag fallit pladask för!
De är sådär härligt ljusblått/mint, me like. Dock håller jag på att vänja mig vid att inte ha nagellack hela tiden då det inte är så himla bra för naglarna. Men nästa gång jag målar naglarna blir det sjävklart det nya lacket!
Köpte även lite andra saker så som underlack och läppglans! Jag älskar HM:s läppglans, de sitter nästan lika bra som de lite dyrare, de har alltid massa fina färger och de kosta inte så mycket vilket är bra ifall man råkar tappa de för då spelar det inte så stor roll!


Gillar HM:s namn på varorna också. Nagellacket heter "U must have this" och läppglanset "Sweet love of mine" så himla sött!


Måste hinna med en del andra saker idag också. Ska antagligen övningsköra lite senare, satsar på körkort till sommarn vilket innebär att jag måste köra så mycket som möjligt och när jag har tid över plugga teori. Teorin kommer nog vara det svåraste för mig att lära mig, jag hatar att läsa och så måste man lära sig de. Det fastnar lixom inte i huvudet. Ska ju dock sitta på körskolan och göra provn på datan också, vilket jag tror kommer vara betydligt mycket bättre för mig.


Kommentarer
Postat av: adina

varsågod :) jo det är bra!

Hur är det idag (MÅNDAG!!!) då..? :P

2010-03-15 @ 07:04:45
URL: http://miniadina.blogg.se/
Postat av: djustd

God morgon! Ha en fin dag, kram! :)

2010-03-19 @ 08:30:53
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Plutten

H&M har faktiskt många små söta saker om man tänker efter:)



Fin blogg!

2010-03-20 @ 23:23:42
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej :)



Jag har med köpt sånt nagelack, turkost :D Coolt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0