slut på det roliga.

Jag vill bara lägga mig ner och blunda när jag tittar i min kalender. Det är hur mycket som helst dehär veckorna som kommer.

¤ Svenska redovisning
¤ Filosofi prov
¤ Fördjupande artikel klar
¤ Körlektioner
¤ Psykologi prov
¤ FN-rollspel
¤ 1 år dag med älsklingen
¤ Projektarbete klart...

Detta är bara några av de saker som just nu tynger mig, förutom 1 års dan då. De ser jag fram emot, vill göra något supermysigt så jag hoppas verkligen på de. Hade önskat att de kunde vart lite bättre väder ute. Men icke sa nicke.

Slut på lovet nu med, känns inte ok någonstans. Hade kunat ha lov i evigheter utan att de hade gjort något.
Så det blir helt enkelt att sova nu och hoppas på att tågen går som de ska imorn!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med :D hoppas du har turen på din sida :D

2010-02-22 @ 18:22:52
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0