091030 ♥

Jag har en sån där jag-vill-flytta-hemifrån preiod just nu.
Inte för att jag inte gillar hemma utan bara för att jag vill ha mitt eget.
Att få bestämma själv hur man vill ha de :)

Lovet har i övrigt varit underbart. Gjort lite av varje.
Dock kmr jag inte ihåg riktigt vart dagarna tagit vägen.
Men det är väll så lov ska vara? Dagarna ska bli en & man vet inte vilken dag det är.


Idag hade jag ialla fall mysig dag med älsklingen.
Vi har kollat på tv och film hela förmiddagen, men jag älskar att ligga mot hans bröst.
Längtar tills imorgon, då jag får se han vackra leende igen.
Hoppas på bio eller ikea, kanske blir det inget av de. Men det skulle inte spela så stor roll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0