Avundsjuka.

Har bloggat mycket från min andra blogg men nu ska jag nog övergå till denna helt tror jag.

Min dag har innehållt mycket räddsla och avundsjuka.
Man är rädd för att förlora det bästa man har, men samtidigt känner jag att ska man verkligen gå runt och vara rädd?
Är det inte bättre att ta vara på den tiden man har tillsammans istället?
Ett förhållande måste klara att ett litet bråk utan att man gråtande ska springa därifrån rädd för att bli lämnad.
Men jag har alltid haft svårt för att lita på folk, men jag minns vad han sa till mig en gång.
"När jag säger att jag älskar dej gör jag verkligen det"

Jag tror såhär, man ska inte tänka massa sånt. För det lönar sig inte.
Var glad så länge de varar och vill man verkligen något måste man faktist satsa till 500%

Är du ofta avundsjuk? Och varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0