Summer love.

Många gånger har jag tyckt att det varit skönt att vara singel på sommaren.
Det är en sån frihet och man behöver inte sakna någon. Dock har jag aldrig tidigare
haft ett förhållande på sommarn. Nu undrar jag verkligen hur jag tänkt?
För det finns inget mysigare än att sitta i sin älsklings famn nere vid havet.
Så nu kan jag inte tänka mig något annat tror jag.

Visst kan det vara lite jobbigt med ett förhållande på sommaren också.
Jamenar man reser bort, kanske är borta från varandra någon vecka.
Längtar jättemycket efter varandra men sen när man väl ses igen tror jag
förhållandet blivit starkare.

Desutom är både sommar och kärlek bland det bästa som finns.
Så varför inte mixa båda?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0