Kärleks bekräftelse ♥

Igår var det fem månader sedan vi offecielt blev tillsammans.
Men innan det träffades vi nästan två och en halv månad, vilket var riktigt bra.
Men det var fyra år sedan vi träffades första gången och det var det bästa som hänt.

Jag har aldrig kunnat lita på någon som jag gör nu, en axel man alltid kan luta sig mot.
Ett sånt här bra förhållande är något jag aldrig haft innan, för han beskydar mig, tar hand om mig
och vill mig bara det bästa.

Fem månader kan ses som en lång tid, men det är långt i från en livstid.
Vi har gått igenom mycket tillsammans under den här tiden, inget man borde behöva gå igenom.
Men han är den starkaste personen jag någonsin mött. ♥
Vad som än händer så vet jag att vi alltid kommer stå varandra nära.

Jag vill alltid få hålla den undrebara hander, få se in i de vackra ögonen,
höra det finaste skrattet och kyssa de mjukaste läpparna. ♥
Allt dehär betyder enormt mycket för mig, han har fått mitt självförtroende att nå toppen,
trivas med mig själv och även gett mig den underbaraste tiden i mitt liv.
Med minnen jag aldrig kommer sudda ut.

Johan, jag älskar bara dej & dej.
Vill alltid att du ska stå vid min sidan.

Я не могу жить без тебя ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

aw! grattis till 5 mån och fint skrivet emma!

2009-08-13 @ 02:09:01
URL: http://escalators.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0